Dieta na Mase, z cyklu: Szybko,Prosto, Smacznie 2

dieta na mase - szybko,prosto,smacznieWitaj serdecznie, ten artykuł będzie następnym z cyklu szybko, smacznie, prosto – przedstawie w nim prostą recepturę na przykładowy obiad w Twojej diecie na mase. Może to być również posiłek przed lub po treningowy ale aby był pełnowartościowy serwuj go z ryżem.

 

Przepis którego chciałbym Cie nauczyć  to pyszna tortilla z kurczakiem lub chudym mięsem mielonym. A więc bez lania wody, zaczynajmy – Do zrobienia tortilli potrzebujesz:

– pierś z kurczaka lub chude mięso mielone (np. drobiowe)
– tortilla najlepiej pełnoziarnista
– pomidory w puszce
– cebula
– sałata pekińska
– (opcjonalnie) chilli
– (opcjonalnie) ketchup lub pikantny sos

Jako dodatki do tortilli możesz wykorzystać jeszcze inne produkty, oto kilka pomysłów:
czerwona fasola, kukurydza, papryczki jalapeno, tuńczyk, suszone pomidory, chuda wędlina

Ok, a teraz czas na przepis:

Krok 1. Mięso przypraw solą i pieprzem (w przypadku kurczaka pokrój go na kawałki) następnie podsmaż, w przypadku kurczaka grilluj (ja wykorzystuje do tego w domu grill elektryczny)

IMG-20131227-00132 lub 


Krok 2
. Dodaj drobno pokrojoną cebulę i podsmaż razem z mięsem ok. 2-3min

Krok 3. Do mięsa i cebuli dodaj pomidory z puszki (+opcjonalnie chilli) i duś na wolnym ogniu aż odparuje trochę sos z pomidorów


Krok 4
. Podgrzej lekko tortille w mikrofalówce następnie, połóż na tortille posiekaną sałatę pekińską oraz mięso (z pomidorami i cebulą) i zwiń (instrukcja poniżej)


Krok 5
. GOTOWE  – Tortille serwuj razem z ryżem .
Opcjonalnie do tortilli możesz dodać ketchupu, majonezu light lub jakiegoś ostrego sosu np. mojego ulubionego tabasco 🙂

smacznego

 

 

 

 

 

 


Jeśli podobał Ci się ten artykuł skomentuj go poniżej
lub kliknij LUBIE TO  aby więcej osób mogło się o tym dowiedzieć, Dzięki !

 

 

Share Button

Dodaj komentarz