Z cyklu: Dieta na Mase Motywacja – Jak zmienić Myślenie w Działanie

dieta na mase - jak zmienić myślenie w działanieWitaj w tym artykule z cyklu:
Dieta na Mase Motywacja – chciałbym poruszyć temat problemu z którym boryka się wiele osób (otrzymuje wiele e-maili z pytaniami na ten temat), problemem tym jest braku motywacji dlatego przygotowałem 5 specjalnych wskazówek które pomogą Ci ruszyć się z miejsca i zmienić (suche) myślenie w (praktyczne) działania które zastosowane w praktyce zaprowadzą Cię prosto do Twojego celu jakim jest…. przybrać na masie!

OK a więc bez dłuższych wstępów przejdźmy do wskazówek które pomogą Ci szybko zmienić myślenie w działanie, oto one:

 

1.  Zrób TO!

Głównym powodem dla którego większość osób nie osiąga swoich celów jest to że nie podejmują działań (lub podejmują niewystarczającą ilość działań). 

Jeśli czekasz na okres w którym będziesz miał więcej czasu, więcej pieniędzy, więcej motywacji,

więcej humoru, itd. itd. będziesz czekał bardzo długo i prawdopodobnie taka idealna chwila nigdy nie nastąpi.. Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć że nie ma czegoś takiego jak „idealny czas”  dlatego zdecyduj co chcesz, co jest Twoim celem i podejmij właściwe działanie zrób ten krok i idź w stronę swojego celu.

 

2.  Zdobądź wiedzę

Zacznijmy od tego że wszystko wyznaczyłeś sobie za cel jesteś w stanie osiągnąć, sęk w tym że aby to osiągnąć (dojść do swojego celu) musisz dowiedzieć się „jak to zrobić”.

To oczywiście wymaga od Ciebie poświęcenia temu trochę czasu i zaangażowania się w wiedzę na ten dany temat ale dobra wiadomość jest taka że cokolwiek być chciał osiągnąć np.: Przytyć10kg w 2 miesiące ktoś, gdzieś już kiedyś tego dokonał więc  jest to możliwe a do Ciebie należy tylko znaleźć informacje jak to zrobić i „po prostu” zrobić to samo.  

 

3.  Stwórz plan

Jeden z moich ulubionych cytatów brzmi „cele bez planu to tylko życzenia” to znaczy  mniej więcej to że Twój cel jest tylko i wyłącznie realny i osiągalny tylko wtedy jeśli stworzysz swój plan jak dojść tam gdzie chcesz dojść.  

A plan to nic innego jak droga do celu podzielona na mniejsze odcinki,
mniejsze cele, dla przykładu – jeśli chciałbyś przytyć 10kg w ciągu 3 najbliższych miesięcy to wydaje się dość dużo ale wystarczy że pomyślisz sobie o swoim celu trochę bardziej szczegółowo.

Np. Aby przytyć  10kg w 3 miesiące wystarczy że będziesz przybierał 3,3kg średnio miesięcznie co da Ci po 3 miesiącach Twój cel. Oczywiście jeśli nie przytyjesz końcowo całych 10kg to może wynik i tak będzie zadowalający mimo że jest np „trochę” mniejszy niż przewidywany (8/9kg). Podsumowując ten punkt zastanów się jak możesz dojść do swojego celu, co musisz wykonać w tym kierunku by zbliżyć się do obranego celu i stwórz swój plan działania.

 

 

4.  Znajdź wsparcie

Powiedzmy sobie szczerze większość z nas jest z natury leniwa dlatego dobrym i sprawdzonym pomysłem na poprawę motywacji jest znalezienie kogoś kto będzie Cię motywowała i zachęcała do „pracy” wtedy kiedy masz „kiepski” dzień..

Powinna to być osoba która ma podobne zainteresowania i cele – na przykładzie treningów i siłowni jest to partner treningowy który Ci zawsze pomoże oraz dodatkowo będzie motywować jeśli wyznaczyliście sobie jakieś cele do których obaj dążycie.

Ponoć partner treningowy podczas treningu może wpływać na nasze wyniki poprawiając je nawet o 10-15%  tzn że gdy już nie dajesz rady partner nawet „minimalną” pomocą może pomóc Ci wydusić te ostanie 1-2 powtórzenia (właśnie te najbardziej wartościowe kiedy dajesz wycisk mięśniom) + partner dodatkowo kontroluje poprawną technikę – rozumiesz już co mam na myśli? Taka pomoc to duże wsparcie i jednocześnie znacznie szybsza droga do celu. 

 

5.  Sekretem jest wytrwałość

Wytrwałość i konsekwencja są jak paliwo w drodze do Twojego celu więc gdy brakuje wytrwałości w Twoich działaniach zwalniasz na drodze do Twojego celu.

Wytrwałość można również porównać do „kleju” łączącego Twój plan działania z celem który chcesz osiągnąć.

Dlatego ten element jest tak ważny. I to jest cały sekret – trzeba być wytrwałym mieć cel i plan do jego realizacji a potem to tylko kwestia czasu kiedy osiągniesz to co sobie postanowiłeś. Pamiętaj, Rzym również nie został zbudowany w jedną noc więc musisz uzbroić się w cały magazynek wytrwałości a potem po prostu używaj jej codziennie aż osiągniesz ten cel.

UFF właśnie dotarłeś do końca tego artykułu i dowiedziałeś się nieco więcej o tym jak przekształcić myślenie w działanie za pomocą tych kilku prostych wskazówek dlatego teraz kolej na Ciebie i Twoje działanie  >>>

 

Na koniec chciałbym Ci życzyć kilku rzeczy – Dużego Celu, odpowiedniego Planu Działania
i oczywiście Ogroomnej Wytrwałości  w dążeniu do Twojego Celu.

Powodzenia dla wszystkich którzy
chcą Przytyć! 
 

Marcin Barnowski - Moja dieta na mase
Jeśli podobał Ci się ten artykuł napisz co o nim sądzisz poniżej w komentarzach lub kliknij LUBIE TO aby więcej osób mogło do tego dotrzeć:) Dzięki !

 

 

Kto jeszcze chce dowiedzieć się
przez jakie 7 Największych BŁĘDÓW
99% chudzielców nie może Przytyć?

Darmowy Raport PDF (16str) ujawnia całą prawdę!

Jeśli chcesz dowiedzieć się o jakie błędy chodzi oraz
jak je wyeliminować, wpisz poniżej adres e-mail,
wszystkiego dowiesz się z Raportu..

(Raport otrzymasz na swoją skrzynkę w ciągu kilku minut)

 

Ten artykuł można znaleźć wpisując:

  • dieta na mase motywacja
  • motywacja podczas diety na mase
  • jak motywować się podczas diety na mase
  • motywacja dieta na mase
Share Button

Dodaj komentarz