Jak Przytyć ? Podstawy

Jak Przytyć - PodstawyCzytając ten post zapewne poszukujesz informacji o tym jak przytyć jeśli tak jest to dobrze trafiłeś, dziś chciałbym opowiedzieć o podstawach do tego jak przytyć? Niestety nie jest to takie proste jak mówi większość… Mam na myśli że wystarczy po prostu dużo jeść i kilogramy same będą rosły..

Ale mam też dobre wiadomości zaraz dowiesz się o 4 najważniejszych czynnikach które są totalną podstawą do tego żeby przytyć i ruszyć z miejsca.

Nie wiem czy jesteś totalnie początkujący i dopiero zaczynasz czy masz już jakiś staż w treningu i diecie ale to nie ma większego znaczenia bo w obu przypadkach musisz pamiętać o totalnych podstawach które pomogą Ci przytyć..

Ok, a więc zaczynamy:

1. Alkohol i Nikotyna

jak przytyć - alkohol i nikotyna

Przed wszystkim wyeliminuj Alkohol ze swojej aktualnej diety.

Chodzi o zarówno wysoko jak i nisko % alkohol. Nie musisz od razu całkowicie wyrzekać się piwa czy innych trunków ale ogranicz je do minimum, 1-2 razy w tygodniu w niewielkich ilościach.

Jeśli możesz całkowicie olać picie prawdopodobnie poczujesz się lepiej a to dopiero początek bo on jest jednym z głównych czynników blokujących twoją wagę..

Nikotyna; Jeśli dużo palisz prawdopodobnie to może być główny czynnik który blokuje Cię żebyś zaczął tyć. Jak wiadomo papierosy przyspieszają prace serca i ciśnienie krwi

a także zmniejszają łaknienie dlatego nikotyna to poważny problem na twojej drodze do szybszej masy. Jeśli nie dasz rady szybko rzucić palenia postaraj się chociaż stopniowo ograniczać papierosy tak by z czasem pozbyć się blokującego Cię nawyku.

2. Ilość posiłków

jak przytyć - ilość posiłków

Może to banalne i nie raz o tym słyszałeś żeby jeść 5 posiłków dziennie ale jest w tym dużo prawdy i zastanawiam się czy sam stosujesz się do tego?

Jeśli tak, a mimo to twoja waga stoi w miejscu musisz zwiększyć ilość przyjmowanych posiłków.

Pamiętaj że między głównymi posiłkami spalasz energie na różne czynności i cały czas twój organizm powinien dostawać zastrzyki energii w postaci różnych owoców i przekąsek energetycznych na bazie węglowodanów prostych.

Podstawowe posiłki to: śniadanie, 2 śniadanie, obiad, posiłek po treningowy, kolacja

# Dodatkowo miejsce między każdym z głównych posiłków możesz wypełnić przekąskami na bazie węglowodanów prostych (miód, owoce, jogurty) które dostarczą dodatkową energie żeby wytrzymać do kolejnego większego posiłku.

3. Trening

jak przytyć - trening

Trzecim elementem który ma ogromne znaczenie dla twojego rozwoju i wzrostu masy jest trening.

Musisz pamiętać że nawet z bardzo dobrą dietą ale bez treningu nie masz szans żeby zbudować masę mięśniową.

Trening to totalna podstawa ponieważ mięśnie muszą być stymulowane i pobudzane żeby mogły rosnąć, to bardzo ważne więc pamiętaj konsekwentny trening (nieważne czy to siłownia czy dom) powinien zostać twoim nowym nawykiem.

4. Regeneracja

jak przytyć - regenaracja

Ostatnim elementem który jest Regeneracja.  Regeneracja czyli odpoczynek to kluczowy element który decyduje o tym czy czy przytyjesz czy wciąż będziesz na tym samy poziomie.

Nie wiem czy to wiesz ale mięśnie rosną nie wtedy kiedy ćwiczysz ale wtedy kiedy odpoczywasz – dobrze to zapamiętaj i dbaj tak samo o regeneracje jak o dietę czy trening.

Totalną podstawą jeśli chcesz przytyć jest…odpoczynek po treningu i sen, który wpływa również na produkcje własnego testosteronu ale o tym kiedy indziej..

Podsumowując ten punkt chciałbym żebyś zapamiętał że regeneracja jest mega ważna bo wtedy rośniesz dlatego od Dziś już zawsze będziesz odpoczywał po treningu i więcej spał  –  Amen 😉

Zakończenie

Właśnie dowiedziałeś się o 4 podstawowych rzeczach które są niezbędne do tego żeby przytyć. Jeśli jesteś wystarczająco zdeterminowany i nie chcesz wciąż pytać
jak przytyć?
Po prostu zastosuj te porady w praktyce i bądź konsekwentny a nowe kilogramy zaczną przychodzić szybciej niż myślisz.

Marcin Barnowski
Jeśli podobał Ci się ten artykuł lub masz jakieś pytania, skomentuj go poniżej lub udostępnij na FB aby więcej osób mogło się o tym dowiedzieć, Z góry wielkie Dzięki!

 

 

Przeczytaj również:

 

Kto jeszcze chce dowiedzieć się
przez jakie 7 Największych BŁĘDÓW
99% chudzielców nie może Przytyć?

Darmowy Raport PDF (16str) ujawnia całą prawdę!

Jeśli chcesz dowiedzieć się o jakie błędy chodzi oraz
jak je wyeliminować, wpisz poniżej adres e-mail,
wszystkiego dowiesz się z Raportu..

(Raport otrzymasz na swoją skrzynkę w ciągu kilku minut)

 

Share Button

11 myśli nt. „Jak Przytyć ? Podstawy

  1. Ja mam szybki metabolizm i dużo się ruszam także nawet parę posiłków dziennie prze jakiś czas nie powoduje u mnie przyrostu wagi a jeśli nawet to zrzucam ją w klika tygodni i wracam do etapu wyjściowego co w takiej sytuacji robić?

    Ten uśmiechnięty na zdjęciu na początku postu to nie Arnold Szwarceneger?

    • trening na mase to temat rzeka więc ciężko tak odpowiedzieć w „2 zdaniach”,są różne ćwiczenia na przyrost masy ja ogólnie na początek mogę ci polecić te angażujące więcej partii mięśniowych na raz zamiast tych izolowanych (np. maszyny), ale główna i najważniejszą rzeczą jest to żeby trenować konsekwentnie i według planu a nie przypadkowo..

  2. Pingback: Z cyklu: Dieta na Mase Motywacja – Jak zmienić Myślenie w Działanie | Moja Dieta na Mase

  3. Pingback: Jak szybko przybierać na masie? | Kulturystyka Blogg

Dodaj komentarz