Przykładowa Dieta na Mase Mięśniową

przykładowa dieta na mase mięśniową

Witaj, jeśli szukasz przykładowej diety na mase mięśniową – dobrze trafiłeś.
W tym artykule chciałbym przedstawić Ci zbiór przykładowych posiłków i produktów które możesz wykorzystać od zaraz i rozpocząć swoją dietę na mase..

Dieta na Mase – słowami wstępu:

Dieta na Mase – aby działała musi być odpowiednio dobrana w zależności od Twojej budowy ciała, mowa tu o typach budowy ciała – każdy z nas ma inną budowę..

Więcej na ten temat znajdziesz w artykule: Dieta na Mase a Podstawowe TYPY budowy ciała

Drugą sprawą są odpowiednie jedzenie.

"Odpowiednie jedzenie" czyli takie które będzie najbardziej pasowało do twojego celu – czyli Zdrowo Przytyć.

Listę takich Najbardziej wartościowych produktów opisałem w tym artykule:
Dieta na Mase – 7 Produktów których nie może zabraknąć w twojej diecie

Kolejną kwestią jest ilość posiłków.

Musisz wiedzieć jedno  – 3 posiłkami w ciągu dnia nie zbudujesz MASY.
Posiłków musi być więcej, co najmniej 5-6 (spożywane co 2,5-3h).

Wiem, wiem – jest to na początku troszkę męczące przestawić się w taki tryb
jedzenia ale wiem z własnego doświadczenia (oraz innych) że ludzki organizm jest tak skonstruowany że szybko adaptuje się do nowej sytuacji i już po kilku dniach jedzenie co 2,5-3h staje się normalne (organizm zaczyna przyzwyczajać się do większej ilości jedzenia i przystosowuje metabolizm do właśnie takich odstępów czasu).

A co jeśli nie mam APETYTU, niechce mi się jeść ?

TO nic  – żaden problem, są na to sposoby. Poniżej znajdziesz rozwiązanie:
10 sprawdzonych patentów – Jak POPRAWIĆ Apetyt

OK, czas przejść do sedna tego artykułu, jeśli jesteś gotowy to zaczynamy!

Oto Przykładowa Dieta na Mase:

 

I. Śniadanie / Drugie Śniadanie Np.:

– Płatki owsiane z jogurtem i dodatkiem – orzechami/żurawiną/śliwkami suszonymi/morelami/rodzynkami

– Kanapki z ciemnym pieczywem, chudą wędliną i ogórkiem

– Jajecznica z ciemnym pieczywem i pomidorem

– Placki z płatków owisanych: na słodko np. z twarożkiem wiejskim i dzemem, na ostro np. z szynką i salsą

– Tosty z serem i wędliną i pomodorem

 


II. Obiad / posiłek przed treningowy / posiłek po treningowy Np.:

– grillowany kurczak + ryż (biały/brązowy) + 2/3 łyżki oliwy z oliwek + surówka/warzywa (Np.: surówka colesław, surówka z kapusty kiszonej, brokuły, fasolka, pomidory, sałata, kalafior, brukselka, papryka, groszek z marchewką, buraczki, ogórek kiszony)

– stek z wołowiny + 2/3 łyżki oliwy z oliwek + ziemniaki/bataty + surówka/warzywa (Np.: surówka colesław, surówka z kapusty kiszonej, brokuły, fasolka, pomidory, sałata, kalafior, brukselka, papryka, groszek z marchewką, buraczki, ogórek kiszony)

– klopsiki z mięsa mielonego (drobiowego) + 2/3 łyżki oliwy z oliwek + makaron pełnoziarnisty/razowy + surówka/warzywa (Np.: surówka colesław, surówka z kapusty kiszonej, brokuły, fasolka, pomidory, sałata, kalafior, brukselka, papryka, groszek z marchewką, buraczki, ogórek kiszony)
 

 


III. Kolacja Np.:

– biały ser / serek wiejski

– tuńczyk / makrela wędzona

– jajecznica / Jajka na twardo

– koktajl białkowy (koncentrat bialka w proszku+mleko)

Wskazówka: ektormorficy mogą do kolacji dorzucić niewielką ilość węglowodanów w postaci np. wafli ryżowych lub ciemnego pieczywa

 


IV. Przekąski pomiędzy posiłkami Np.:

– orzechy (np. włoskie, nerkowca, migdały)

– owoce (np. jabłka, banany)

– jogurty owocowe

– batony proteinowe

– koktajle białkowe lub typu gainer


Jak widzisz "przykładowa dieta na mase" nie musi być skomplikowana i nie musi składać się z drogich produktów.

Prawda jest taka że nikt nigdy nie zdobędzie mięśni bez jedzenia dlatego jeśli serio myślisz o przybraniu na masie wykorzystaj powyższe przykłady i wprowadź je do własnej diety a zobaczysz znacznie szybciej rezultaty niż do tej pory.

 

Kilka Praktycznych Informacji na Koniec:

  • Unikaj jak "ognia" spożywania kwasów tłuszczowych nasyconych (!!!)
  • Pamiętaj o najważniejszym posiłku dnia – czyli śniadaniu
  • Nigdy nie opuszczaj posiłku potreningowego
  • Nie dopuszczaj do momentu w którym będziesz "głodował" przez więcej niż 3,5h
  • Przy planowaniu diety na mase weź pod uwagę swój typ budowy ciała

Pamiętaj – Jedzenie jakie spożywasz to paliwo i budulec dla twoich mięśni dlatego nie pozwól zaniedbać tego obszaru !!

Smacznego i do usłyszenia 🙂

 


CO JESZCZE MOŻESZ ZROBIĆ ABY SZYBKO PRZYTYĆ i NABRAĆ MASY MIĘŚNIOWEJ ?

Możesz testować na własną rękę różne diety czy treningi i ucząc się metodą
prób i błędów, odkryć co działa a co nie. Niestety to zajmuje zwykle sporo czasu… Możesz również skorzystać z mojej pomocy i gotowego rozwiązania które zaprojektowałem specjalnie z myślą o osobach którym zależy na szybkich wynikach i nie mają czasu na studiowanie tematu miesiącami i testowaniu na sobie różnych nieskutecznych diet czy treningów.

Drogę Ekspresową do rozwiązania twojego problemu znajdziesz na TUTAJ >>

 

 

Marcin Barnowski
Jeśli podobał Ci się ten artykuł skomentuj go poniżej
lub kliknij LUBIE TO aby więcej osób mogło się o tym dowiedzieć, Dzięki !

 

 

Kto jeszcze chce dowiedzieć się
przez jakie 7 Największych BŁĘDÓW
99% chudzielców nie może Przytyć?

Darmowy Raport PDF (16str) ujawnia całą prawdę!

Jeśli chcesz dowiedzieć się o jakie błędy chodzi oraz
jak je wyeliminować, wpisz poniżej adres e-mail,
wszystkiego dowiesz się z Raportu..

(Raport otrzymasz na swoją skrzynkę w ciągu kilku minut)

 

 

 

 

 

Share Button

8 myśli nt. „Przykładowa Dieta na Mase Mięśniową

  1. To ile powinienem jeść posiłków dziennie żeby przybrać na masie i po jakim czasie zauważę zmiany? Oprócz jedzenia powinienem coś ćwiczyć żebym mógł odczuć te zmiany czy bez ćwiczenia też da rade?

    • Dieta dietą ale trening to nieodłączny składnik do tego żeby twoje mięśnie mogły mieć bodzieć do wzrostu.. więc polecam tak czy tak zapisać się na siłownie lub zacząć treningi w domu – ogolnie zapamiętaj zasadę że twoje mięśnie nie będą rosły zarówno bez diety jak i bez treningu..
      Ilość posiłków na dzień to 7-8 albo więcej ale wliczając w to również przekąski, rodzaje posiłków na poszczególne pory opisałem w artykule..

  2. Ta dieta na masę mięśniowa jest dla każdego czy można dopasować każdą dietę indywidualnie zgodnie z potrzebami naszego organizmu
    i ile 1posiłek powinien zawierać kalorii.

    • Tak, dla Każdego kto… „chce przytyć” opisałem tu schemat jak powinny wyglądać poszczególne posiłki i na bazie tego i podobnych grup produktów możesz sam układać sobie dietę. Co do ilości kalorii nie liczę ich zbytnio,
      wiem mniej więcej ile mam zjeść w danym posiłku i tyle, ..Podpatrz jakie ilości podają różne źrudła w internecie na zapytanie np dieta na mase xxkg (twoja waga) itd.. i zobacz jakie ilości się powtarzają (ile białek, ile węgli, …) w konkretnych posiłkach (śniadania, obiady, itd) i zacznij tak jeść..

  3. Witam
    Świetny artykuł lecz mam jedno pytanie odnośnie pkt. II czy dało by się zastąpić kurczaka i steki czymś tańszym albowiem żeby zawierały podobne wartości odżywcze?
    Pozdrawiam

  4. Pingback: Jak Poprawić apetyt ? 10 sprawdzonych patentów | Moja Dieta na Mase

  5. Pingback: Jak Zdrowo Przytyć – 5 Najważniejszych Zasad | MojaDietaNaMase.pl

  6. Pingback: Ile jeść żeby przytyć? Dieta na Mase | MojaDietaNaMase.pl

Dodaj komentarz